Pagina's

vrijdag 28 september 2018

Stofjes zoeken in de stoffenkast... voor mijn wintergarderobe...


Na wat uurtjes met de hand bezig te zijn geweest met het afwerken van mijn vest, had ik even zin in wat anders… en ben ik door mijn lappenkast gaan snuffelen… Niet echt een garderobe-capsule samen kunnen stellen. Daarvoor zijn de stofjes, die uit werkelijk alle kanten vandaan komen… van een paar Stoffenspektakels, weggeeftafel, gekregen van vriendinnen, of gewoon het lag nog waar-dan-ook-vandaan in mijn stoffenkast niet helemaal voor geschikt…

Maar de stofjes zijn qua kleurschema wel mooi om te zien in mijn kledingkast… Ik mis alleen nog een snufje diep rood, bordeaux en aubergine… maar dat komt later wel.

Voor nu heb ik stofjes voor riant acht jurkjes… een blouse, twee shirtjes, jasje en een  rokje… dus vervelen zal ik me voorlopig niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten