Pagina's

woensdag 1 januari 2020

Mijn uitdagingen in 2020


Het is geen moeten, maar een fijn overzichtje wat voor plannen ik heb.

Deels nieuw en deels oude projecten o.a. de hoeveelheid van mijn je-weet-wel-tasjes, mogen wel aardig worden weggewerkt. Ik heb vorig jaar 3 je-weet-wel-tasjes weggewerkt, maar ik vrees dat ik er ook 2 heb bijgemaakt.

Deels ook wat grenzen, om te zorgen dat bijvoorbeeld de stoffenvoorraad in de kast blijft passen… of eigenlijk weer gaat passen!!

Alles op een rijtje:
  1. uitdaging is kleding maken, representatieve kleding, voor naar mijn toekomstige werk (wat dat dan ook worden zal).
  2. zijn de 2 kledingstukken die al zijn geknipt wegwerken (winterjas en trui Bridget).
  3. is een winterjas voor zoonlief
  4. zijn alle je-weet-wel-tasjes nog in volle glorie aanwezig in de trapkast, 14 stuks.
    1. blauw nepleren jurkje
    2. blauw stretchjeans broek
    3. blauw stretchjeans jasje
    4. blauw stretchjeans rokje
    5. grijsblauw taft, zwart kanten jurkje
    6. zwart crêpejurkje
    7. zwarte stretchspijkerbroek
    8. zand linnen broek
    9. blauw voile blouse
    10. grijs streepjurkje
    11. grijs linnen broek jongste
    12. blauwe winterjas jongste
    13. rode trui jongste
    14. diepgroen doorknoopjurkje
  5. dit Uitdagingslijstje zal nooit helemaal leeg zijn, maar de opsomming per uitdaging mag wel wat korter worden, zie 4e uitdaging!
  6. is UWYH-en, met uitzondering van een bezoekje aan twee Stoffenspektakels, van toepassing. Dit omdat dat een gezellig vriendinnenuitje is, met budget, dus te bont wordt het nooit. En aangezien ik de afgelopen jaar best wel aardig wat heb gemaakt, durf ik dat ook wel prima aan, dat het gelijk netjes weer in mijn stoffenkast zal passen. 
  7. gelinkt aan de 6e uitdaging, de stoffen van afgelopen Stoffenspektakels weg naaien voordat de volgende Stoffenspektakel weer is… in dit geval 12 mei a.s.
  8. mijn doel is om 34 lappen stof weg te werken dit jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten