Pagina's

zondag 1 december 2019

Stoffen verhuisd van Woonkamer naar Slaapkamer


Ineens vond ik mijn woonkamer te vol, en ineens wilde ik de stoffenkast naar boven, want hoe vaak kijk ik nou in mijn stoffenkast? Niet dagelijks. En hoe vaak zit ik achter mijn naaimachine? Ook niet dagelijks (ook al wil ik dat wel). Dus is het vrij logisch om iets wat niet dagelijks gebruikt wordt, ook al ziet het er heel gezellig uit, ergens anders komt te staan.

De kleuren op de foto zijn een tikkie flets, en dat komt omdat de foto 's avonds genomen is, en ik de foto heb opgelicht, zo zie je tenminste wat er ligt. Het was namelijk niet echt herkenbaar meer.


En dat plekje wordt mijn slaapkamer, want daar heb ik wel plek voor een kast. Ik neem even een foto van de prullaria, zodat ik de oude breekbare spulletjes gelijk weer terug kan zetten.


Ik zie dat mijn handige ritsen opbergplekje nog steeds overvol is, en dat door het gewicht het draad, dat ooit door Dennis strak tussen de oogjes gespannen was, aardig aan het doorzakken is.


Mijn mooie nieuwe aanwinsten... Paars streepjesstofje voor JK en petrol fluweel voor mezelf. Alle mooie stofjes brachten JK en ik naar boven in grote shoppers, wat een hoeveelheid is dat toch zeg als je het zo in de tassen opgestapeld op de vloer ziet staan 👀😳.


De kast staat er, maar de rest... het vullen van de planken doe ik de volgende ochtend wel. Want ik kukel om van de slaap.

De volgende dag alle stofjes uit de tassen gehaald, gesorteerd wat van mij was en wat van JK en MK, wat zomer was en wat winter was. Ook de bedbakken die ik had gekregen van Corina werden gevuld met een deel van de stofjes van JK en met mijn zomerstofjes. In de kast kwam een plank met stofjes van JK en alle winterse stofjes van mij... poeh... er zijn een paar gaatjes, maar er mag hoognodig wel een en ander weggewerkt worden, want bij een seizoenswissel van winter naar zomer gaat het nooit in de badbakken passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten