Pagina's

dinsdag 17 mei 2011

Ik ben jarig!


Vandaag ben ik jarig. Tegelijk met Prinses Maxima, maar dan een jaartje ouder dan zij. 

Bij gebrek aan een feesthoedje een foto van een vakantiehoedje... ook goed hè!

Vanochtend wakker gemaakt met een ontbijt op bed. Beschuit met aardbeien en toen vloog iedereen al weer alle kanten op. Vooral Rem, want hij moest héél vroeg weg vanochtend. Ook nog even m'n oudste dochter met Frans overhoort en toen rende zij ook weg.

Aangezien het deze week avondvierdaagse is vier ik het niet vandaag. Dat is niet zo handig als je het toch probeert. Rem is volgende week jarig, we vieren het altijd samen en deze keer aanstaande zaterdag de 21e mei. 

Op een of andere manier voel ik me minder jarig als ik weet dat er toch niemand komt en zo. Raar is dat, zit vast tussen m'n oortjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten