Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Faire un Songe


Ja, de webwinkel is er!! Niet van mij hoor, want ik heb er al een en daar heb ik het druk genoeg mee... Nee van Hetty van het blog Faire un Songe!!!

De ronde tafel, die ik vorig jaar van haar heb gekocht, was dé start in mijn interieur... niet dat het al af is... maar dat moet langzaam groeien en heeft, zeg maar, tijd nodig. 

En nu heeft Hetty een webwinkel www.faire-un-songe.nl met allemaal prachtige spullen, zoals ook in haar eigen huis. Daar móet je een kijkje nemen, ze heeft daar van alles. Engels en Franse Brocante.... voor binnen en buiten... prachtige foto's.... Ik heb al allerlei moois gezien.... Oooh, dat opzetstuk voor op tafel of op een kastje, schitterend!! 

Hetty héél veel plezier met je webwinkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten