Pagina's

maandag 21 december 2009

Kerstballen!!


Deze "kerstballen" zijn eigenlijk kerstkaarthouders, alleen kukelden ze steeds om als er een kaart in stond. Dus, dan maar in een boom gehangen!! Ze zijn namelijk zo mooi bewerkt. Er zitten allerlei structuren op van pailletjes, glinstertjes en vierkantjes en dat mooie patroontje erin, als bal met platte onderkant kan die prima!


Deze vond ik zó mooi. Best wel groot en er is in gegraveerd. Ik vond vooral de vorm zo leuk, weer eens wat anders dan een bal!


Je ziet ze niet héél erg duidelijk in de boom, maar ik vind glas gewoon heel erg mooi. De vorm en het bewerkte glas, met losse kraal onderaan...... en ik was verkocht!


Dit is één van de drie fotolijstjes die ik heb gekocht op een kerstmarkt op Kasteel Haarzuylens. Drie jaar geleden alweer. We waren daar met de kinders en schoonmoeder en hebben de gehele dag rondgelopen en ons verbaasd over al het moois dat er te koop was. En natuurlijk warme chocomel met appeltaart. De foto die er in zit is van een half jaar daarvoor, dus oudste dochterlief is op deze foto net 8 jaar.


De kinders hebben allemaal zelf een fotolijstje uitgekozen en Ukkepuk wilde perse de allerkleinste hebben. Je ziet dat haar foto er niet hélemaal er in past, maar het is wel te zien dat het een goedlachse dondersteen is! Ze is op de foto nog geen 3,5 jaar.


De fotolijstjes zijn best wel zwaar, en heb ik met satijnlint in de boom gehangen. Je moet er echt een goede knoop inleggen, want anders vallen de lijstjes eruit en gaat het ruitje stuk. Zoonlief is hier net geen 10 jaar.

Ik wens iedereen een hele fijne en gezellige feestdagen en een gelukkig en gezond 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten