Pagina's

woensdag 30 december 2009

Naaien, klikken en tikken!! voor Farbenmix


Ik vond deze foto zo leuk. Ik was bezig met een detail te fotograferen en ik kijk op en kijk recht in het poezekoppie, bijna bedolven onder de stof. Ja, ik vond het zo'n snoepig gezicht, dat ik er ook een kiek van heb genomen.

Ik ben weer lekker bezig met mijn volgende patroon voor Farbenmix. Ik had alles voor de afgelopen grote zomer!! vakantie al geknipt en gelockt. Maar ja, de planning was leuk in mijn hoofd, maar in het "echie" werkte die niet!! Uiteindelijk ben ik er voor de kerstvakantie pas mee begonnen... Een half jaar later ja. Ik ben blij dat ze het nog wel past. Ze is wel langer geworden, maar niet dikker!

Het geheel (eh, ik spreek een beetje wazig, maar dat wordt over een tijdje wel duidelijker) is in verhouding bij haar nu 10cm korter!!! Oftewel het originele patroon heb ik ergens in maart voor haar gemaakt en valt nu 10cm korter!! De dame is flink gegroeid!


Zo was het voor ik aan foto-handleiding begon, en als je er nu rondkijkt lijkt het wel of er een bom is ontploft rond mijn naaimachine. 

De foto-handleiding bestaat uit 3 delen/versies/variaties en de eerste twee heb ik nu helemaal klaar. De laatste (het gaat gelukkig steeds makkelijker) moet ik nog doen. Dus nog even een paar uurtjes achter de computer de foto's inladen en de tekst toevoegen en dan is 't klaar is Kees! Daarna kan ik het mailen en wat ik genaaid heb opsturen naar Duitsland.

Ik heb doordat ik met zomerse stofjes bezig ben gelijk zin in de lente. Het is nog geen eens nieuwjaar geweest! Komt gewoon door de vrolijke lichte stofjes, maar 't kriebelt en dat merk ik 's nachts ook. Ik zit geregeld weer te tekenen terwijl iedereen slaapt om mijn hoofd leeg te krijgen zodat ik kan slapen.

Volgende week ga ik, zodra de kinders weer naar school zijn, lekker zomer lapjes wassen en drogen!

Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten