Pagina's

zaterdag 17 juli 2010

Is er een truukje?

Het gebeurt soms dat na het krijgen van een reactie en na het "goedkeuren" van het berichtje en klikken op publiceren... de reactie hélemaal weg is! Niet te vinden! Nu weet ik dat dat wel gebeurt, en bij een reactie op een blogberichtje is dat verder niet zo'n probleem, maar het is vooral vervelend als iemand je iets vraagt!

Want dan zoek ik de reactie op en klik ik op de naam om op het blog te komen van de ander. Er zitten aardig wat dubbele namen tussen, dus zo weet ik zeker dat ik de goede dame heb! En op dat blog geef ik dan antwoord!

Maar nu heb ik een probleem, vandaag heeft "Anne" of "Anna", zie je daar ga ik al, dat weet ik dan al niet meer, zij heeft iets gevraagd over zigzaggen, smocken en/of eerst in elkaar zetten. Dan zoek ik haar reactie even op bij mijn blogberichtjes om te zien over welk kledingstuk het gaat... maar haar reactie is niet terug te vinden... maar nu kan ik haar ook geen antwoord geven... en dat vind ik héél erg vervelend.

Dus bij deze als iemand zijn reactie niet ziet verschijnen, ik heb hem niet opgegeten hoor!, dat doet blogspot blijkbaar!

En Anne of Anna, wil je nog een keer reageren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten