Pagina's

donderdag 21 mei 2015

Ordenen en archiveren...


Deze foto's zijn van een fotoshoot van het rokje Amy-Lynn in 2011 en in kleur gebruikt voor de cover e.d.... maar blijkbaar heb ik ze ook in sepia omgezet... Nooit meer aan gedacht, ook nooit ergens voor gebruikt... Vandaag kwam ik die foto's bij het ordenen van mijn foto-archief tegen... Smelt, smelt, smelt... M'n jongste dochtertje als een klein 8-jarig prulleke...


Maar ook een prulleke die net als mama wilt zijn en ook foto's wilt nemen. Dus ze heeft, met die kleine handjes om het grote Sony fototoestel heen, foto's getrokken van mij. En ik vind het eerlijk gezegd een hele mooie foto... Alweer vier jaar geleden... maar gelukkig herken ik mezelf er nog prima in, hahaha.


Als ze met een grote glimlach het fototoestel aan mij teruggeeft is ze heel nieuwsgierig of ze gelukt zijn. Het zonnetje is namelijk nogal fel om goed te kunnen checken voor een achtjarige. Ik bekijk ze allemaal en ben héél blij met de mooie foto's die ze van mij heeft gemaakt. Ze slaat haar armpjes om me heen en houdt haar hoofd tegen mij aan. Een heerlijke dikke knuf krijg ik van haar.

Ze wil graag knuffelend gekiekt worden... Maar ja... da's een beetje lastig met alleen maar bomen om ons heen, maar ik probeer het gewoon. Ik houdt het toestel laag en richt naar boven, zodat we, als het goed is allebei in beeld zijn... en het lukt...

Wat zijn oude kiekjes toch fijn om te bekijken... Ik weet gelijk weer waar we waren, wat we aan het doen waren en wat ik voelde... die warme armpjes om me heen en dat lieve gezichtje tegen me aan... Zwijmel, zwijmel, zwijmel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten