Pagina's

vrijdag 11 maart 2016

Tijdelijke vaste werkplek...


Als de jongste dochter thuis komt, zit ik te prakkiseren, want mijn denk radertjes over een vaste werkplek, waar ik gewoon mijn machines kan laten staan, laat me niet los nadat ik vanochtend (dinsdag) bij Gerthilde ben geweest. Ik bedenk dat ik voor het raam van zoonlief zijn slaapkamer een "bureau" kan maken over de hele breedte van de kamer (2m). Aan weerszijde een balkje aan de muur bevestigen, met daarop een houten aanrechtplank van 60cm diep. Daar kan ik de machines gewoon laten staan. Is zoonlief er, dan kan alles er zo afgehaald worden en het blad ook. Maar daar moet ik wel even voor sparen, dus wat nu?

Ik wil gewoon het alvast tijdelijk oplossen en ik vraag dan aan dochterlief of ik voor een maandje haar bureau mag lenen om daar mijn machines op te zetten. De dame vind dat geen probleem en haalt gelijk haar bureau samen met mij leeg, zodat ik de machines er neer kan zetten. Binnen een half uurtje heeft alles een ander plekje gekregen en zijn mijn machines naar boven gehesen. De dame haalt nog even een vochtig doekje over het tafelblad, zodat het ook nog eens schoon is. Ik zet alles op z'n plek en bezie dat zo eens en ik ben er heel blij mee.

Het geeft ergens rust, dat ik gewoon gelijk kan starten als ik dat wil... heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten