Pagina's

dinsdag 28 augustus 2018

Naaidagboekje

Bij het gezellige naaiforum Sancho zag ik bij Mrs C het idee van een naaidagboekje lanceren… Dit had ze gezien bij een ander forum, over recepten e.d., maar dat is natuurlijk ook leuk voor je hobby het maken van kleding toe te passen. Ook ondanks tijdsdruk met studie en dergelijk makkelijk te realiseren, al is het maar een half uurtje, en te doen.

En dat lijkt me voor mezelf ook een hele goede, want ik zet wel Uitdagingen uit op Sancho, of doe mee, en mijn berichtjes hier, maar het blijkt nu al een aantal jaar, dat ik weinig kan afstrepen, laat staan het haal… Door mijn gezondheid is mijn tempo niet zo geschikt voor uitdagingen en dus een beetje een hopeloze zaak… Als ik de afdeling “Uitdaging” omzet in een uitdaging om elke dag iets te doen met mijn hobby, dan kom ik er, denk ik, verder mee en is het ook bereikbaarder…

Het is belangrijker dat ik lekker geniet van de projecten en klusjes waar ik mee bezig ben, dan of ik het haal een x-hoeveelheid kledingstukken in x-tijd te klaren… Dus…
Waar ik nu mee bezig ben is een bijpassende top te maken bij een donkerblauwe broek, die ik een week geleden afmaakte… 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten