Pagina's

donderdag 14 april 2016

Onion 2022 overgenomen


Vorige week zaterdag was ik naar Utrecht naar de lapjesmarkt en naar de ALV van Sancho. Terwijl we even lekker wat warms zaten te drinken ging het natuurlijk over wat je zocht aan lappen, patronen en wat je wilde gaan maken tijdens het naaiweekend. Ook kwam er een patroon op tafel van Inge, die had het meegenomen voor Josette. Het was een voor mij onbekend merk patroon Onion. Het nummer van het patroon weet ik niet meer, maar het was een heel leuk jurkje, die in meerdere variaties kon maken.

Nu kwam ik op de Facebook van Sancho een oproepje tegen van Arjanne, die haar patronen aan het uitdunnen was en ze voor een klein prijsje te koop aanbood. Er stonden twee patronen van  Onion op de lijst. Normaal had het me niks gezegd en had ik het waarschijnlijk ook niet opgezocht, want ik was eigenlijk met andere dingen bezig. Maar nu ging ik gelijk aan de zoek naar de nummers op internet welke patronen dat nu eigenlijk waren. Het  jurkje 2022 sprong er gelijk uit en ik melde me gelijk aan, dat ik het patroon héél graag zou willen.

Ook Inge melde zich nog geen twee tellen later aan, dat ik haar net voor was, maar dat ze graag het andere Onion 2047 patroon wilde hebben. Aangezien we elkaar binnenkort ontmoeten bij het naaiweekend zijn de patronen naar mij gestuurd, dan neem ik die van Inge mee. Scheelt weer verzendkosten.

Dus ik moet nu toch snel eens koekeloeren of ik een geschikt stofje heb in mijn stapel ongemotiveerd tricot voor het jurkje, want dan wil ik dat jurkje graag maken in het naaiweekend. Dus duim, duim, duim dat ik iets moois vind....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten