Pagina's

zondag 12 juli 2009

Hè, hè, eindelijk iets voor mezelf gemaakt

Hè, hè eindelijk heb ik dan iets voor mezelf gemaakt. Woensdag ben ik begonnen met tekenen en uitwerken. Donderdag heb ik dan stof uitgezocht, een crème linnen met een goud laagje erover heen. Het glimt niet heel erg, maar met het zonnetje erop zie je een goudglansje. Ik heb 's ochtends lekker geknipt, en na het taartbakken met zoonlief en het bezoek van mijn ouders ben ik gaan locken.

Ik heb tijdens een James Bond-film lekker zitten naaien, het was eigenlijk de bedoeling dat ik zondagochtend zou beginnen, maar ik kon niet wachten... de stapel zat me al twee dagen aan te kijken. Aan het eind van de film was de broek ook af.

Vanochtend waren de oudste twee waterskiën en ben ik begonnen met de top te maken. En die was in drie uurtjes af. Ik moet dit toch eens vaker doen! De patronen heb ik eenvoudig gehouden omdat ik vond dat de stof die ik had gekozen niet meer nodig had. Ik heb de zoom van de mouwtjes aan de binnenkant afgewerkt met goud organzaband en de zoom van de top met ivoorkleurig satijnband.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten