Pagina's

dinsdag 7 juli 2009

Vervolg Tilda's Beach Ladies

 
De afgelopen weken was er vanuit school geen tijd voor een Tilda-meidenmiddagje, want de dame lag steeds in het zwembad. Maar vandaag gaan we daar eens lekker aan werken. Althans dat was 's middags de bedoeling, maar ik ging even samen met dochterlief naar een vriendin. Ik had een kopietje gemaakt van een jurkje waar zij mee bezig is en de werkbeschrijving daarvan. Maar binnen twee tellen was ze met haar dochtertje boven aan het spelen en ja dan is de vraag, "een bakkie thee??" natuurlijk heel erg aantrekkelijk... en is het zo een anderhalf uur later!

 

Maar de spullen hadden we al klaargelegd, dus na het avondeten gelijk aan tafel en aan de gang. Even de Engelse uitleg bekijken. Het patroon op de stof leggen. Nog een ontbrekend patroon tekenen en uitknippen.

 

Patroondelen op de stof leggen, spelden en uitknippen maar.

 

Ik doe ook ijverig mee en mijn bergje hierboven is nu geknipt. Mijn dochter is het natuurlijk wat minder gewend om stof te knippen en is wat langer bezig om netjes langs de patroondelen te knippen, maar zij heeft het ook af. Binnenkort gaan we achter de machine alle delen netjes naaien.... wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten