Pagina's

dinsdag 18 mei 2010

Eindelijk! Het shirtje met een Super full color applicatie is af



Omdat de jongste dame voor haar zwemdiploma B ging afzwemmen, ben ik maar snel begonnen met het maken van een leuk shirtje uit een Ottobre. Ik heb een tijdje terug bij Applicatie en Zo twee knal applicaties gekocht. Eentje met een koe voor de oudste dochter en eentje met Bambi voor de jongste. Ze vonden ze allebei helemaal gewèldig. Het patroon van de Ottobre vind ik wel wat breed uitvallen. De lengte is wel goed, maar de volgende keer zal ik er maar een kledingstuk opleggen ter vergelijking! Ik heb de mouwtjes van een gewoon katoentje gedaan, aangezien het wordt gerimpeld kan dat best. Ik heb namelijk geen stippeltjes in het knalroze. En de applicatie is met superknalroze.... dus!


Ze mag afzwemmen voor haar B-diploma en de oma's en opa komen ook kijken! Zeheeft er zin in.... vooral dat ze op zaterdag niet meer naar zwemles hoeft halverwege de dag! Haar C-zwemles is nu gewoon op woensdag, direct na schooltijd, en dat is stukken fijner! Eerst een diepe duik met kleding aan door het gat zwemmen en wat baantjes heen en weer. Dan aan de kant en luisteren wat de volgende serie wordt. Boomstammetjes rollen, over een matje heenklauteren etc. etc.



Daarna is de wedstrijdduik met de borstcrawl en rugcrawl aan de beurt! Het gaat lekker en het gaat ook snel. Nu zijn er wel stukken minder kinderen om af te zwemmen dan bij haar A-diploma.


Daarna drijven op je buik en dan "zeester"! De badmeester doet ijverig voor wat de bedoeling is. Ook met het watertrappelen is hij zeer ijverig en laat zich van de duikplank afplonzen! De kinderen moeten allemaal giebelen. En daarna zijn ze klaar, hup aan de kant en als je geroepen wordt krijg je het felbegeerde papiertje en een mooie pen!


Daarna hup naar huis, de oma's en opa gaan lekker mee en gaan ook wat meedrinken! Ik moet nog even de applicatie erop strijken, dat had ik nou net niet afgekregen. De applicatie erop strijken vind ik elke keer weer een spannend werkje. Ik doe het niet zo vaak, dat zal het ook wel wezen, maar het gaat goed. Het afkoelen duurt verschrikkelijk lang, maar hij zit erop!

Dan nog even inpakken in een mooi inpakpapiertje en dan kan ik hem aan d'r geven. Ze heeft eigenlijk niet eens gemerkt dat waar ik mee bezig was voor haar was. Want de laatste tijd ziet ze continue lapjes met stipjes rond dwarrelen, gelukkig maar, anders kan ik niet stiekem doorwerken! Ze pakt het shirtje uit en wil hem meteen aan doen. Hij zit lekker en de applicatie moet ook even besnuffeld en betast worden. Hij wordt helemaal goedgekeurd. Ik vind het shirtje zelf wel een beetje te bred vallen, maar ze zegt alleen maar "Hij is mooi en hij zit lekker!". Nou dan is het goed, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten