Pagina's

maandag 24 mei 2010

Super ruitjesband



Dit is het laatste herplaatste berichtje van april 2009

Hij is eindelijk af...



Het is weer een lekkere zwierjurk. Ze wilde hem gelijk niet meer uit doen en ze zit nu lekker op de bank te genieten!

 


Poseren met haar haren los was haar plan, oké, haren los dan en zwieren maar....

 


Dat het zo lang duurde eer de jurk afwas, kwam omdat ik besloot de jurk niet met een blinde rits te sluiten, maar met UWYH knoopjes! Maar, deze vlinderknoopjes gaan niet makkelijk door een knoopsgat! Ik heb daarom lusjes gemaakt van ruitjesband en dat stevig vastgezet. Aan de binnenkant vond ik het alleen niet zo fraai gezicht, omdat ik geen beleg heb. De stof is daarvoor te dik, en ik had trouwens ook geen stof meer. De oplossing was om hetzelfde ruitjesband tegen de binnenkant te stikken, de lusjes komen daar tussenuit en is het aan beide zijden netjes afgewerkt. Het ceintuurtje laat ik sluiten met striklinten van dat zelfde ruitjesband, en ik vind het heel erg leuk geworden.

 


Ze staat te stralen met haar jurk aan, en is zeer in haar nopjes met dit nieuwe exemplaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten