Pagina's

woensdag 19 mei 2010

Er loopt een streepje voor mijn werkkamer


Dit is het uitzicht vanuit mijn kamer naar de zithoek in de tuin. En dat kan nu ook als het zonnetje schijnt!! Voorheen als de zon fel en vooral heet aan het schijnen was, en dan bedoel ik met de bijbehorende tropische temperaturen, dan brandde ik mijn werkkamer uit!! Echt waar. En dan moeten de rolgordijnen naar beneden, grrrr en dan hoop ik dat de mobiele airco nut heeft met z'n slang naar buiten (niet dus!!). En het ergste, de lampen moeten aan...... en dat vind ik vreselijk zo opgesloten en donker te zitten......... dus............


Dit is vanaf nu verleden tijd, ik heb nu, zie foto hieronder, een...


... zonnescherm! Een vrolijk streepje is er te zien vanuit mijn ramen èn ik zie nog een stukje tuin (lees: ruimte)!! En ik vind dat heerlijk! Ik heb helder licht, het ziet er vrolijk uit, van binnenuit en van buiten. De temperatuur blijft lekker èn er hoeven géén lampen aan! Het zonnescherm gaat elektrisch! En als het zonnescherm ingeklapt is, zie je er niets meer van, want de bak, waar hij in zit, is exact dezelfde kleur als het houtwerk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten