Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

M'n zilveren lepeltjes zijn binnen


Het pakketje is zelfs mooi, een golvend etiket met een lieveheersbeestje erop geplakt. 
Daar hou ik van hoor!

Ik heb van de week gewerkt aan een serie jurkjes wit met rode stippen met wijde stroken eraan en had even een opruim bui, waar die nou vandaan komt? En ik was in een theepauze lekker op het blog aan het hopsen..., héérlijk is dat, mijn pauze duurde dan ook een tikkie langer, maar dan kom je dus ook wat leuks tegen! Ik zat lekker op het blog van Veronique "Een sneller kloppend hart" en zag dat ze een tweede blog is begonnen "In de vitrine" en daar alle spulletjes op plaatst die ze wil verkopen. Nou, daar móet ik dan toch even op kijken, hè!


Op de achterkant een klein tekstje! Superleuk!

Ik zie allemaal mooie borden, schalen, botervloot, merk en alles, èn 6 zilveren lepeltjes, helemaal bewerkt, ze moesten alleen nog gepoetst worden na ik ben vandaag in een huishoudelijke bui, dus dat lukt me wel!


Dit zijn ze dan, hè!

Ik direct een mailtje gestuurd, ja, gelijk handelen. Even later een mailtje terug, ik weer mailen met adres en alles doorgeven. En even later weer een mailtje terug, wat haar banknummer is en de lepeltjes komen eraan! Nou als dat geen superdag is weet ik het niet meer! Vandaag zijn ze binnengekomen, zoonlief hoorde dat ik in de gang riep "Hé, dat moeten de zilveren lepeltjes zijn". Hij was gelijk poep nieuwsgierig en liep mee naar boven. Ik ben tegenwoordig met mijn fototoestel als de kippen erbij, dus het pakketje was nog dicht toen het toestel knipte. Knap hè, toch nog 10 tellen langer moeten wachten eer ik het pakje open kon maken! Maar even later, het zat goed ingepakt in keukenpapier met daaromheen bubbeltjesplastic, liggen daar de mooie lepeltjes... Hij vindt ze ook mooi en biedt aan om ze te poetsen. Gewèldig, hè!


Het stofje waar de lepeltjes op liggen past goed bij het zilver.

Dat is een net geknipt zomerjurkje voor m'n jongste dochter. Wil ze graag morgen aan naar de erf-fair van "'t brocante sfeertje", maar ik weet niet of dat lukt hoor! Het wordt de Elodie, maar dan zonder mouwtjes, ze wil strikken, een onderjurkje met roezels, kantjes en bandjes. Ik ga me in romantische sferen onder dompelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten