Pagina's

donderdag 25 juni 2015

Boerenzakdoeken als topje uit de KnipMode 6/2015, model 2 (afgeleid van een jumpsuit)


Ja, boerenzakdoeken als topjes... Lijkt me wel leuk voor de dametjes... Ik heb deze zakdoeken eeuwen geleden gekocht. Ik weet absoluut niet meer waarom, maar ik heb ieder geval 5 van die zakdoeken... Die van hierboven, daar heb ik er maar één van, maar dat wordt gewoon een blote rug topje voor m'n oudste dochter.


Van deze heb ik er twee en dat wordt een leuk topje met tunneltje voor en achter voor haar.


En van deze ga ik precies hetzelfde modelletje maken voor de jongste freule.


Dit bovenkantje ga ik gebruiken en dat moet volgens mij prima lukken. Makkelijke topjes om mee te beginnen om weer in het ritme te geraken achter mijn naaimachine... want de stofjes roepen me van alle planken toe, maar puf heb ik niet, omdat ik zo moe ben... Inspiratie en de kriebels van "Kom op... huppetee, ga iets leuks maken voor de dametjes", dat heb ik weer wel.

Ik ga nú het patroontje uitraderen... twee pandjes... hoeveel werk kan het zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten