Pagina's

dinsdag 30 juni 2015

Rook zwiert m'n slaapkamer binnen!!!


Vanochtend vroeg krijg ik een brainwave wat betreft de opslag hier in huis... Ik ben in mijn stofjeskast aan het kijken, wat er nu geschikt is voor simpele projectjes. Want A. de garderobes van drie dames hier in huis kunnen best wel wat aanvulling gebruiken... en B. ik heb de ruimte nodig om in oktober nieuwe voorraad een plek te geven... En dat is niet de voorraad voor mij privé, maar voorraad Collie-Collie... Oftewel, er moet hoognodig het een ander weggewerkt worden. Ik bestudeer serieus de stapel stofjes en bedenk dat er dan toch aardig wat gedaan moet worden... en dat me dat niet één twee drie zal lukken en dat ik er dus serieus werk van moet gaan maken en/of keuzes moet gaan maken óf ik de stofjes wel ècht ga gebruiken.

Terwijl ik zo met mijn achterwerk op bed zit met de kastdeuren open hoor ik dat er een steiger in mijn achtertuin wordt gepoot. De schilders zijn namelijk bezig in mijn straatje de boel onder handen te nemen en alles wordt voorzien van een nieuw laagje verf, maar eerst wordt er geschuurd... Mja... 

Ze zijn net begonnen met schuren.... En weet je wat één zo'n badgast doet... Hij heeft net het schuurpapier aangeraakt... Gaat 'ie zitten op de rand van de steiger (ik zie zijn schaduw door het papier dat op de raam geplakt zit tegen de hitte van de zon heen) en hij steekt een sigaret op... Hij zit achter mijn half open raam, maar ik zie gewoon de sigarettenwolken mijn slaapkamer binnen stromen... GATSIE!!!

Gelijk het raam dichtgetrokken... Wens geen sigarettenrook in mijn slaapkamer via de buitenkant! Dat is toch goor... en onbeleefd!



P.S. de rest van de dag ging de man achterin de tuin zijn peuk oproken!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten