Pagina's

dinsdag 30 juni 2015

Wát!! Kaartje kopen??


Afgelopen zondag was ik Dennis naar het station aan het brengen en ik loop zoals gewoonlijk achter hem aan mee door de poortjes, want het is nog geen gesloten systeem... Dacht ik... Ik nam aan dat dat op een gegeven moment wel aangegeven zou worden, wanneer dat systeem inging... Niet dus (aardig hoor NS, iemand de schrik aanjagen!!). Ploep... sta je op de terugweg naar buiten... zonder tas, want waarom zooi meenemen als het niet hoeft... Gelukkig was er een aardige jongeman waar ik mee kon liften door het poortje.
Vandaag maar eens opgebeld naar de NS hoe dat nou zat, voor de afdeling wegbrengen en ophalen, want dat doe ik geregeld. Nou... ik bel... Ik krijg verdraait nog aan toe binnen 1 minuut een dame aan de lijn en ik leg mijn vraag voor... zegt ze "Dan moet je een kaartje kopen"... Ik zeg "Wat? Kopen????". Mijn reactie (niet hard, wel een hoge noot) brengt een bak twijfel bij de dame te weeg... Ze zegt dat ze het even gaat navragen... 3 minuten later is ze weer terug en zegt ze dat als je met je ov-chipkaart incheckt en binnen een uur weer uitcheckt er niets van je ov-chipkaart afgaat... maar zo'n ov-chipkaart moet je dan wel hebben... anders denk ik toch een kaartje kopen om iemand op te halen c.q. weg te brengen...
Pfff... Gelukkig, want ik vind namelijk ophalen en wegbrengen toch een leuke sociale bezigheid grin-emoticon heart-emoticon grin-emoticon heart-emoticon grin-emoticon heart-emoticon grin-emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten