Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Wel een drankje in het zonnetje verdient!


Ja, in het zonnetje... op een terrasje... zomaar door de weeks!!! En dat wel omdat ik eindelijk na een héle lange tijd eindelijk het patroon af heb en het patroon op de post kan naar Farbenmix!! Ik had een soort van last van een writersblock, maar dan voor patronen, hahaha.

Ik ben al máánden wat dat betreft uit mijn ritme... Afgelopen weekend met Dennis afgesproken dat het déze week toch ècht moest gebeuren... maar maandag... sjucht gebeurde niets... dinsdag grrr... wéér niets!! Maar wel eindelijk eetstoelen gescoord voor een tientje per stuk. Nog geen 900 meter bij mijn huis vandaan!


Na de product-fotoshoot afgelopen zaterdag en dinsdag zag ik wel héél veel vloer in mijn woonkamer omdat de eettafel tegen de kast aan stond... Mijn radertjes gingen raderen (nee, helaas niet voor het patroon) en ik móest ruimte om me heen maken... en dat heb ik gisteren gedaan. Met behulp van mijn vader om een plankenkast naar boven te krijgen en met héél veel hulp van m'n jongste dochter is de woonkamer nu lekker ruim en licht...

Vanochtend een zelfgemaakt jurkje uit de kast geplukt en aangetrokken, flipflops aan de voetjes, haar op zolder en ik heb DE doos gepakt... en ik ben direct aan de gang gegaan...


Héél de handel op de tafel uitgespreid... Het originele exemplaar van de hanger gevist... en binnen drie uurtjes was het af!!


Boodschapjes gedaan en toen had ik dorst... mja... hm... Ik liep een winkel uit en kijk gelijk op zo'n lekker terrasje met zo'n zonnige bank zithoek met lekkere kussens... Ik kon het niet weerstaan en ben het terras opgelopen en heb een colaatje light met citroentaartje besteld... 

Na een half jaar mutsen, sputteren, draaikonten, er naar kijken en weer in de doos stoppen en grumbelen... is het patroon af... en kan die eindelijk op de post!! De vlag mag wel uit!


Proost!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten