Pagina's

woensdag 12 juli 2017

Sancho uitdaging 7 - 14 dag, start dag 6 met fotoshoot...


De volgende dag... de fotoshoot van de afdeling zelfmaakmode en dus de afdeling selfies!! Het onderwerp wat in de belangstelling moet staan is het witte bloesje model 117 uit de BurdaStyle 7/2012...


En ja... dan is het de volgende ochtend... Ik denk gelijk "Fotootjes nemen!", want anders komt het er niet van (ik ben een kei in uitstellen van fotootjes nemen)... Dus ik ga direct, vóór mijn ontbijt, en zoals je kan zien ook voordat ik in de spiegel heb gekeken en mijn haren heb getemd, want dit is standje natuurlijk. Een baal hooi op mijn hoofd. Maar soit...

Ik neem dus een kiek, KLIK... en splitje is uit beeld door mijn mobiel... Mja... selfies nemen is nog een kunst op zich... Nog een poging... Ik tuur naar het beeldscherm en zie een stukje split... YES!! KLIK!!

Ik bekijk de foto later en denk  "WOW, high charming!!" NOT!


Oké... terugspoelen... nog een keertje... Hoofd omhoog... Hand in veilige stand voor het splitje... trek aan wangspiertjes, zodat mijn mond in standje omhoog gaat en er een soort van glimlach verschijnt... KLIK...

Ik kijk weer... tjémig... wat een baal hooi nog steeds... Oef... Schuddel schuddel schuddel... Controleer het splitje... KLIK... maar vergeet aan die spiertjes te trekken... en kapsel is eigenlijk zwaar waardeloos... sjucht!!


Misschien moet ik in de mood komen... Hup met spijkerjasje aan... Wéér schuddel schuddel schuddel... Split in het zicht... jasje, spijkerbroek heel de handel... KLIK...

Ai... mijn hand houdt ook mijn mobieltje beet, alsof dat ding een ton weegt... Stom gezicht. Oké...nóg een keertje... Hand elegant op heup gevlijd... wie weet werkt dat... split in het zicht... aan de spieren denk ik niet meer hoor... KLIK...

Mwah, vind het niet eens beroerd...


Maar ja ik moet er toch nog eentje hebben zonder spijkerjasje en dat mijn bloesje niet verdwijnt onder een baal hooi... Hup kop naar beneden, klem erin... overeind... splitje in het zicht... niet nadenken... ik voel langzaam de klem instorten... moet er van grijzen en doe KLIK!...

Goh... héél niet beroerd... gewoon niet nadenken is het recept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten