Pagina's

dinsdag 1 januari 2019

Terugblik 2018, stand van zaken wat ik heb gemaakt in 2018...

Hoe heb ik het gedaan het afgelopen jaar... Nou... heel niet beroerd. De aantallen zijn bijna verviervoudigd. In 2019 had ik maar 7 kledingstukken gemaakt, en in 2018 maar liefst 19. 10 voor mezelf, 3 voor de jongste, en 4 voor Dennis. 

2 broek
6 jurkjes
1 rokken
1 top
1 trui
1 vest

7 kledingstukken voor mijn gezin gemaakt

2 kledingstukken zijn in de kledingbak/Kringloop beland
1 kledingstuk moet ingenomen worden

Ik zie wel dat ik me ietwat meer mag gaan richten op broeken, rokken, shirtjes en blouses, want daarin heb ik nog steeds een ernstig gebrek aan in mijn garderobe.

Qua kwaliteit of eigenlijk stommiteit: er is 1 broek, gemaakt van dunne katoenen/jeans-look stofje in 2017, nu een klusbroek geworden. Ik heb namelijk gekliederd met wc-reiniger waar bleek in leek te zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten