Pagina's

donderdag 3 januari 2019

Mijn uitdaging in 2019



Het is geen moeten, maar een fijn overzichtje wat voor plannen ik heb.

Deels nieuw en deels oude projecten o.a. de hoeveelheid van mijn je-weet-wel-tasjes, mogen wel aardig worden weggewerkt. Ik heb pasgeleden de tasjes nog eens bekeken, en alles is nog up-to-date mijn smaak, dus ze kunnen nog steeds (af)gemaakt worden.


Deels ook wat grenzen, om te zorgen dat bijvoorbeeld de stoffenvoorraad in de kast blijft passen… of eigenlijk weer gaat passen!!

Alles op een rijtje:
  • 1e uitdaging is kleding maken, representatieve kleding, voor naar mijn toekomstige werk (wat dat dan ook worden zal).
  •  2e is de 5 kledingstukken die ik de afgelopen tijd heb geknipt wegwerken (winterjas en trui Bridget, vest, jurkje en linnen broek voor mezelf).
  • 3e is een winterjas voor Ramon en Dennis.
  • 4e is de SPE Butterick 5935.
  • 5e zijn alle je-weet-wel-tasjes nog in volle glorie aanwezig in de trapkast, 13 stuks.
  • 6e is UWYH-en, met uitzondering van een bezoekje aan twee Stoffenspektakels, van toepassing. Dit omdat dat een gezellig vriendinnenuitje is, met budget, dus te bont wordt het nooit. En aangezien ik de afgelopen jaar best wel aardig wat heb gemaakt, durf ik dat ook wel prima aan, dat het gelijk netjes in mijn stoffenkast zal passen.

·        Gelinkt aan de 6e uitdaging, de stoffen van afgelopen Stoffenspektakel wegnaaien voordat de volgende Stoffenspektakel weer is… in dit geval 7 mei a.s.
Wat ik aan mijn uitdaging toevoeg is dat ik geen deadlines meer aanga die ècht moeten… want dat brengt bij mij een averechts effect teweeg waardoor ik juist prompt niets meer doe en ik minder plezier heb van mijn hobby… dus niet meer doen heb ik tegen mezelf gezegd.

Dit lijstje zal nooit helemaal leeg zijn, maar de opsomming per uitdaging mag wel wat korter worden, zie 5e uitdaging!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten