Pagina's

woensdag 7 oktober 2009

Mijn zonnetje in het zonnetje!


Met dochterlief heb ik afgelopen zondag lekker in het zonnetje foto's gemaakt voor de webwinkel. En wat was het een heerlijk weertje! Om half tien liepen we daar in het zonnetje op zoek naar een plekje waar we leuke foto's konden nemen.


Tussendoor zag ze ook nog een paddenstoel en die moest natuurlijk ook op de kiek gezet worden. Ze wilde, nadat ik de foto had genomen, wel even kijken of 'ie wel in het midden stond!



Ik had een paraplu meegenomen met vlindertjes, die vindt ze namelijk heel er mooi, maar ze vindt het ook leuk om er mee te zwieren. Ze zwierde ook regelmatig mijn beeldscherm uit, maar ze had het naar haar zin! De foto's waren alleen een beetje te fel belicht, waardoor je niet zoveel van het jurkje kan zien en ze daarom niet op de site staan. Die overigens nu open is. Maar ik wilde ze toch even laten zien, omdat mijn zonnetje altijd vol geduld zich weer in een jurkje of rokje laat hijsen of het wil passen en foto's laat nemen.


Vandaar "Mijn zonnetje in het zonnetje!" Want ze laat zich met veel geduld en een lach op de foto zetten, en de foto's van haar vindt ik altijd heel erg mooi (túúrlijk, dat zeggen alle moeders)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten