Pagina's

zaterdag 10 oktober 2009

Oeps, voering!


Patroontje net even uitgeraderd en ik wil het gaan knippen. Oeps, geen voering voor de zakken! Er zitten paspelzakken in en dan kan de binnenkant natuurlijk niet van mantelstof. Anders had ik dat nog wel kunnen smokkelen, maar paspelzakken! Nee, dat lukt absoluut niet. Een duik in mijn kast genomen, want ik heb stofjes in alle kleuren van de regenboog, maar heb ik ook de goede! De eerste was wel paars, maar bij de mantelstof werd de stof grijzig! Blll, jakkes, géén gezicht. Rem zei gelijk, je ziet er toch niets van, het zit toch aan de binnenkant van de jas! Ja, dat kan best, maar ik wil dat ook de zakken erbij passen, ook al zitten die intern!

Nog een duik genomen, gelukkig nog een donkerpaars lapje, hij is wel iets lichter dan de mantelstof, maar wel in dezelfde kleurtoon. Pfew, gelukkig, want het stort hier gigantisch, dus ik heb geen zin om naar buiten c.q. de stad te gaan, ik ben vandaag ietsjes te lui!

Zo, ik ga weer verder! Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten