Pagina's

zondag 22 november 2009

Een mini broekpak voor de feestdagen!


Ik heb deze keer voor de verandering korte broekjes en gilletjes gemaakt voor de webwinkel. Was wel even wennen hoor, stevige velvet-stof, geen roezels, kantjes, lintjes, rimpelen, en kilometers zoom!!! Gewoon afkicken geblazen! Volgens haar zit het heel lekker, niet onbelangrijk... en vind ze het ook wel stoer! Oudste dochter wil het setje ook, dus ik zal het denk dat ik binnenkort nog een keer maken, maar dan in een grote meiden maat! Het bloesje hoort er niet bij, dat heb ik gewoon ook de kledingkast van haar getrokken!


Als voorbeeld heb ik ook het setje met een shirtje op de kiek gezet. Het kan natuurlijk ook gewoon met een legging en een longsleeve gedragen worden naar school! Ze zag het wel zitten met paars.


De achterkant vind ik ook heel erg leuk, zo lijkt het net een topje over een shirtje heen. Ik ben in ieder geval blij met deze setjes. Ik ben vandaag wel weer bezig geweest jurkjes te knippen... gisteren plopte er weer een paar ideetjes naar boven en ik kon het niet laten om gelijk stofjes te zoeken en aan de gang te gaan.... Dus morgen ga ik lekker achter mijn machientje zitten en lekker fröbelen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten