Pagina's

woensdag 4 november 2009

Lekker gek doen tussen de paspoppen!


Vandaag hebben we eerst de slaap-/werkkamer omgetoverd tot "fotostudio". Oftewel we hebben het gigantisch zware bed helemaal tegen mijn werktafel geschoven en de nachtkastjes uit zicht geschoven. Alle snoeren van lampjes wekkers, telefoons e.d. uit het stopcontact getrokken, zodat de achtergrond zo rustig mogelijk is.

Ze heeft haar grijze glittertjespanty uit haar mandje in de kast gevist en aangetrokken. En toen haar laarsjes en het jurkje. Haar jurk had even een opstakel in de vorm van een knoet en bloemen die ik vanochtend in haar haar had gefröbeld voor bij haar hartjesjurkje (die komt volgend jaar uit voor Farbenmix). En tada ik kon beginnen....

Ze heeft vandaag weer enorm haar best gedaan om de jurkjes mooi uit te laten komen. Binnen een kwartiertje had ik alle foto's die ik wilde hebben.


Ze weet intussen, dat als er wat anders dan anders onder het jurkje te vinden is er ook daarvan een foto wordt gemaakt. Dus de stippeltjesvoering moet even getoond worden!


Daarna gingen alle jurkjes op de paspoppen om daar ook nog foto's van te maken en ze deed ondertussen haar jurk uit en haar prinsessenjas aan en ging er even gek doen en tussen staan.  Ze wilde dat ik daar ook even een paar foto's van zou maken, nou dat doen we dan toch even.

Dus bij deze dochtertjelief; hier de mooie foto's tussen de paspoppen. Dank je wel, en dikke kus voor het meehelpen en altijd vrolijk meedoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten