Pagina's

dinsdag 24 november 2009

Het jurkje waar ik van het weekend de stofjes voor bij elkaar heb gescharreld...


Ik heb me gisteren heerlijk uitgeleefd op wijde rokken, meerdere lagen, rimpelstroken, bandjes, kilometers satijn band en tule!! Na die korte broekjes en gilletjes had ik daar wel héél véél zin in! En ik ga zo meteen weer een jurkje knippen, want dit smaakt naar meer...

Gek eigenlijk... die broekjes en gilletjes maken ging hartstikke lekker. Maar op een of andere manier verwerk je dan alleen maar platte stukken uitgeknipte stof en ben ik, behalve een satijnen bandje voor de afwerking, verder niet uit de band gesprongen. En laat ik daar nu juist zo van houden, lekker dingen uitproberen, anders doen, of voortborduren op een idee in mijn hoofd. Of juist alles wat ik heb bedacht in de prullenbak gooien en het helemaal omgooien en wat anders doen! Héérlijk vind ik dat!

Ik ga zo lekker in een paar lapjes knippen, kleine ruitjes, grote ruitjes, zwart fluweel of nepleer, zwarte poplin en zilvergrijs/antraciet bont!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten