Pagina's

donderdag 3 juni 2010

Zomerjurkje Elodie van Farbenmix is nu te koop

Elodie!

Het patroon is nu helemaal klaar! De voorkant is nu ook te zien. Ik wist namelijk niet hoe dat er uit zou komen te zien en ik was bèst wel nieuwsgierig! Jongste vind de voorkant helemaal leuk, ze herkende alleen de strik niet in haar haar... maar die had ze ook niet!! 

Het originele kiekje.

De foto hebben ze bij Farbenmix (of de drukker, dat weet ik niet) in spiegelbeeld gezet, een getekende versie van haar gemaakt, strikje in het haar, bank, muur en raam weggetoverd en tada de cover is klaar!

Het was voor mij lang wachten eer het zover was, ruim een jaar.... en dat dúúrt lang!! Hahaha. Maar ik ben superblij met dit patroon. Je kan er lekker veel mee. Ik heb al heel wat verschillende variaties gezien van diegene die hebben proefgenaaid, en ze zijn stuk voor stuk schitterend!! Dank jullie wel voor de prachtige voorbeelden!!

Iedereen heel veel plezier bij het maken van de Elodie!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten