Pagina's

woensdag 22 april 2015

Kapper op bezoek

 

Sóóóóó het was eventjes geleden dat een kapper aan mijn haar had gezeten. Om precies te zijn was dat vlak voor kerst 2013... dus... er mag wel weer een schaartje in... een -tje... want 36 cm gaan we er niet meer vanaf knippen hè!!

Nadat Kirsten en Bridget vorige maanden werden geknipt had ik geroepen dat de kapper 2mm van mijn haar mocht knippen, hahaha, maar dat is niet echt realistisch als er 1,5 jaar niks aan je haar is gedaan, behalve mijn haartjes verwennen met shampoo en conditioners en zo.

Vanochtend eerst een douche genomen, normaal doe ik dat 's avonds omdat mijn haar úrenlang nat blijft, maar aangezien een kapper juist nat haar wilt hebben... heb ik mijn douchebeurt verplaatst naar vanochtend. Hoeft hij niet mijn halve vloer nat te spuiten eer ál mijn haar goed nat is.


Frens de thuiskapper kwam later, omdat hier in Reeuwijk elke keer iets anders is dichtgegooid (blijkbaar, want ik kom daar met mijn fiets niet, dus weet van niks). Nou, er is geloof ik globaal zo'n centimeter of 3 à 4 afgegaan... en dat merk ik niet echt geloof ik. Mijn haar is aan de achterkant nog lekker lang, de onderkant een beetje in laagjes, zodat het niet als een Sidonia-pakket valt. Èn als het goed is ben ik af van dat geklit onderin aan de achterkant... YES!!

Ik sta op de foto een beetje wonderlijk naar achter, maar anders valt er alleen een snippie achterkant haar te zien... en ben je mijn hoofd vanaf mijn nek al kwijt...


Aan de voorkant ook een beetje "coupe", dusdanig van lengte, zodat ik het in de zomer lekker kan opsteken, want als het warm is wil ik mijn haar op zolder. En mijn haren zijn geföhnd... dan valt het minder stijl.

Nou... zo zie ik er nu qua kapsel dus uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten