Pagina's

dinsdag 16 februari 2010

Het begin van de nieuwe zomercollectie Collie-Collie.com


Dit zijn de vrolijke stippeljurken.

Dit zijn de vrolijke jurkjes waar ik de afgelopen tijd aan heb gewerkt! Ik had na het maken van de zomerjurkjes voor de foto-werkbeschrijving van Farbenmix al zin in zomerstofjes. Ik ben echt èlke dag lekker met zomerse ideetjes bezig! Sneeuw of geen sneeuw, ik zit midden in de stippeltjes, streepjes, bloemetjes en allerlei vrolijke kleurtjes, de lente komt er wat mij betreft binnenkort aan!


Hier zijn twee versies van, jurkjes met twee verschillende stofjes; bloemetjes en streepjes.

Laat de lente maar komen!

Vandaag ben ik de hele ochtend bezig geweest alle jurkjes te strijken en alle laatste rijgdraden en losse draadjes eruit en eraf te halen. Werkelijk waar, van al die draadjes kan een spreeuw een aardig nestje bouwen! Na het strijken had ik een boei als een tomaat. Een  beetje warm met al dat stoom en zo!

Daarna even afkoelen!! En dan alle paspoppen van stal gehaald en op de overloop gezet. Want daar wil ik de foto's nemen. Eén voor één zet ik de paspoppen met jurk op het brocante kastje en kiek de voor- en achterkant en her en der een detail. Precies om vijf over drie vanmiddag was de fotoklus geklaard! Keurig getimed, even de kinders halen en een frisse neus.

Daarna alle foto's bijsnijden, naam van de webwinkel erop zetten en collages maken. Dan worden de foto's in de webwinkel geladen, de tekst stond er al in, dat scheelt!

En dan moet er  nog even een nieuwsbrief gebakken worden, samen met Rem zit ik wel twintig keer de tekst te lezen. Op een gegeven moment vliegen de letters voor m'n ogen, maar volgens mij is íe wel goed!

Zo en nu ga ik lekker wat te drinken halen en languit op de  bank liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten