Pagina's

vrijdag 12 februari 2010

Mijn Marutska-lapjes zijn weer binnen!


Ik ga Patchworkjurkjes maken! Ik heb vorig jaar een mooie lap gekocht uit Verweggiestan, maar ik zocht er nog lapjes bij. Nu is de ondergrond van dat lapje ecru en dat is niet zo makkelijk. Want in een heleboel vrolijke lapjes zit wit. Een gekleurd lapje met een stipje, streepje of ruitje is geheid met wit. De kleuren van mijn lap zijn net even anders dan die van Stenzo, die ook hele vrolijke lapjes heeft. Hm, ja dan verder zoeken. Toen kwam ik een klein Tilda-lapje tegen in mijn kast. En dat was 't hem! Dit lapje, samen met een klein ruitjeslapje, heb ik ooit bij een bestelling gekregen van Maria van Marutska. Hierboven is het 't 't licht roze lapje met rode "stip-zonnetjes" erop. En dát zocht ik nou net!!


Dus ik ben even een paar uurtjes wezen snuffelen in haar webwinkel en tada een heleboel vrolijke lapjes besteld en ik kreeg er ook nog leuke kleine lapjes als verrassing bij!  Die ga ik gewoon lekker mee verwerken, want die passen er ook goed bij!

Er zat ook nog een hanger met "Get Well Soon" tussen gestopt. Kan ik nog steeds wel gebruiken, ik klink trouwens niet meer als een 06-lijn hoor! Maar mijn energie is nog niet je van het! Ik vind de hanger hartstikke lief en mooi en ik ga 't een mooi plekje geven. Dank je wel Maria voor de verwennerij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten