Pagina's

zaterdag 20 maart 2010

Mijn mooie Postzaktas nr. 11, gekocht bij "Door Jolanda"!


Hè, hè eindelijk mijn nieuwe tas op de kiek gekregen, en op het blog gezet! En hè, hè, mijn computer heeft al TWEE (!!) dagen geen last meer van bindingsangst. De dame die mijn computer onder handen heeft genomen heeft een verbindingsapparaatje dat via het lichtnet verbinding maakt in onze draadloze zendergeval geplugd en een apparaatje in mijn computer. Nu hoop ik dat ik niet meer met mijn computer naar beneden hoeft te lopen. Of bij Bridget op haar bed hoef te zitten. Het had ook dichter bij mijn bureau gekund, hoor, precies 1 meter van mijn bureau af, in de deuropening! Daar had ik weer verbinding, maar ja, dat typt zo lastig, hè! Vooral met een bakkie leut, is het maar een gedoe!

Maar dit is dus de Postzaktas nr. 11 die ik heb gekocht bij "Door Jolanda" van. Zij heeft zulke leuke ideeën voor in huis en mooie sfeerfoto's, ik krijg altijd gelijk zin om dingen zelf ook uit te gaan proberen. Maar zij had op haar blog ergens in februari laten weten dat ze voor haar webwinkel weer nieuwe Postzaktassen had gemaakt. En wilde graag weten welke we nou het mooiste vonden! Nu ja, ik ben dan natuurlijk èrg nieuwsgierig, dus kijken, hè! En gelijk nr. 11 en nr. 12 vond ik super. Ik schreef er ook gelijk bij waar ik de tas bij zou dragen. Bij een mooi vrouwelijk zwart broekpak of een mooie jeans met een wit shirt of blouse, met natuurlijk, een stel hakken eronder! Maar ja, die tas liet me niet los, dus je raad het al... besteld!


Ik vond hem zo leuk qua model en perfect bij mijn smaak! Een paar dagen later kwam 'ie al binnen, en hij is echt prachtig gemaakt, ik ben niet de enige die de binnenkant héél belangrijk vind, want hij is subliem afgewerkt met een mooi label erin, nr. 11. Ik gebruik hem elke dag, en krijg veel leuke reacties, iedereen vind het een stoere elegante tas. Ben ik het helemaal mee eens!!

Ik wilde de tas nog even mooi op de foto zetten, maar ik heb het de laatste tijd héél erg druk met zoonlief, de zomercollectie, en een nieuwe aanvraag van Farbenmix voor een winterjurk. (Hij wordt leuk, hoor!). Maar vandaag had ik de tas op mijn nieuwe tafel gelegd (zie een paar blogs geleden, toen was de tafel nog in aantocht, foto's komen nog hoor!). En hij kleurde zo mooi bij de spulletjes die ik op de tafel had neergezet, dat ik maar even naar volle batterijen ging zoeken voor m'n fototoestel (die lopen de laatste tijd snel leeg, grrr, niet handig).

Dus hierbij de Postzaktas! En Jolanda, die tas is gewèldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten