Pagina's

zondag 22 september 2019

Week 4: Huiswerkgroep september 2019 vest, trui (sweat)dress maken


14 september... de labels... die kon ik gisteravond niet vinden, maar gelukkig vanochtend kreeg ik een helder momentje, en wist ik in welke richting ik moest zoeken en Tada!! de labels. Kan ik die er tenminste ook inzetten. En nú is de trui ècht af!!


En mag ik de trui éindelijk laten zien... Vandaag is week 4 begonnen van de huiswerkweek, dus ik heb daarnet gelijk mijn huiswerk ingeleverd, en mag dus nu een blogberichtje plaatsen (gebakt had ik hem al).

De trui zit hem als gegoten.


Voelde wel direct als een warm kacheltje, en het is nu buiten 25 graden, dus lichtelijk te warm..., maar perfect voor de herfst en winter als comfortabele warme trui.


Hij is helemaal blij met de kraag op staander, ik had het dus goed ingeschat dat de originele kraag van de Bjorn hij niet fijn zou vinden aan zijn hals. En de rits is aan de binnenkant goed glad, want zonder shirt eronder voelde hij er al niets van, dus dat is super!


Èn ik mag er nog wel zo eentje maken... dus... ik kan wat aan mijn lijstje voor hem toevoegen. De sierstiksels vond hij super, en dat maakte ook alle naadtoeslagen lekker plat en glad.


De kleur van de rits, en dan bedoel ik afdeling ijzerwerk... vond hij mooi bij het blauw van de stof passen.


De andere vorm van kraag, in plaats van overeind tegen de hals is het plat... pakt goed uit, want het staat prima bij de rest van de trui.


Dat ik tandjes van de rits eraf gehaald heb, en het bovenste klemmetje weer teruggezet heb is niets van te zien. Dat is mooi gelukt.

Op naar de volgende huiswerkgroep, maand oktober... Deze keer een broek en ik heb me al aangemeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten