Pagina's

woensdag 1 januari 2020

Terugblik 2019, stand van zaken wat ik heb gemaakt in 2019...

Hoe heb ik het gedaan het afgelopen jaar... Nou... heel niet beroerd. In 2018 had ik nog 19 kledingstukken gemaakt, en in 2019 maar liefst 28 stuks, waarvan 3 stuks een je-weet-wel-tasje!! 21 Stuks heb ik voor mezelf gemaakt, 6 voor de JK, en 1 voor Dennis. Ik heb wel een en ander geretoucheerd voor mijn kinderen, maar dat was onder de 10, dus niet héél schrikbarend.

2 broeken (1 Kringloop)
1 cape
7 jurkjes (1 Kringloop)
6 rokken (1 Kringloop)
1 shirt
2 sjaals
1 top
1 mouwloos vest

7 kledingstukken voor mijn gezin gemaakt

3 kledingstukken zijn in de kledingbak/Kringloop beland 
1 moet nog iets aangepast worden
1 sjaal gaat een trui worden, want het is té groot uitgevallen.

Ik zie wel dat ik me ietwat meer mag gaan richten op shirtjes en blouses, want daarin heb ik nog steeds een ernstig gebrek aan in mijn garderobe.

Qua kwaliteit: er is pas 1 jurkje, gemaakt van Punta di Roma in 2018, nu een huisjurkje geworden, want het stofje begint nu na twee jaren veelvuldig wassen en dragen te pillen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten