Pagina's

dinsdag 14 april 2020

Anna van Toor inspiratie voor een Polkadot Dress

Foto van internet: https://www.annavantoor.nl/collectie

Ik werk als Stylecoach bij Anna van Toor in Woerden en werk momenteel een stuk minder in verband met het Corona virus. Maar ik probeer wel bij te houden wat er voor nieuws binnenkomt qua collecties e.d. Tijdens de lancering van het nieuwe seizoen met een modeshow in februari heb ik prachtige setjes en jurkjes gezien en daarvan moet een deel nog binnen komen.

Nu door de Corona-crisis moet je inventief zijn, en dat is bij mijn werkgever te zien met allerlei Anna-TV uitzendingen waarbij ze outfit-combinaties laten zien. Dat als je niet in de winkel terecht kunt, je het online kunt shoppen, met behulp van de door Joanne en Lisette uitgekozen setjes, waarbij ze laten zien dat je van één merk een setje kunt uitkiezen, maar dat je ook heel makkelijk kunt mixen met allerlei andere merken.

Nu kwam ik vanochtend dit filmpje tegen van afgelopen vrijdag op hun Facebook pagina. Er is momenteel namelijk een Anna Event met een Polkadot Dress in het zwart en kobalt. In dit filmpje laten ze zien hoe je dat eenvoudige jurkje kunt combineren. Klik op de link hieronder en dan zie je het filmpje vol met inspiratie wat je allemaal met zo'n simpel jurkje kunt doen.


Aangezien dit jurkje voor mij binnenkort door DHL wordt bezorgd... heb ik wel zin om de inspiratie van het filmpje eens uit te proberen...

Voor mijzelf zie ik al mooie combi's met mijn roest oranje trui (Anna), smal zwart ceintuurtje met studs, zwarte hoge hakken, mooie make-up, haar in de krul of op zolder en ik ben super gekleed voor een date at home (ook al blijven we thuis, optutten blijft leuk!!).

Met mijn spijkerjasje (Miss Etam) en witte sneakers (Anna) heb ik een sportieve outfit. Ik ben niet van mijn geloof gevallen (ik ben nogal van de hakken), maar voor mijn werk heb ik ze. Op een werkdag haal ik met gemak tussen de 14.000 en 18.000 stappen! Dan nog een lipgloss, haren in een rommelknot. Dé perfecte outfit om samen met hondje Kees hier bij de plassen te wandelen of op de fiets voor een boodschapje (de nieuwe Burda Style halen of zoiets).

Met mijn taupe leren jasje (WE) en mooie taupe pumps (Tim shoes), naturel make-up nonchalante kapsel met wat plukjes achter vastzetten (mijn haar begint weer lengte te krijgen) en zonnebril, hou ik een teaparty met de kids in de tuin.

Of met een zwart leren jasje (Anna) dat ik al op het oog had, maar nog even moet sparen, en mij een supermooie outfit lijkt voor een sportief/sjieke versie met hakken óf sneakers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten