Pagina's

donderdag 14 mei 2020

Sew Online: 14 mei 2020


Gisterenavond had Henrike weer een Sew Online avondje georganiseerd voor de dames van de Voormalige Vereniging Sancho.
Omdat ik rustig aan moet doen, was alles netjes op tijd geïnstalleerd op de stoel, met doos, zonder IKEA strijkplankje, want er is afgelopen weekend een meubeltjesdans geweest in de woonkamer, dus mijn naaitafeltje is ook verhuisd, lekker naar het licht van het achterraam 😊.


Het was weer gezellig tijdens de Sew Online. We waren deze keer met zo'n 8 dames. In een handgreep wat er werd gedaan: er werd niets gedaan (maar wel ijverig gekwebbeld) thuiswerken in combi met examentijden... petje af dus. Er werd lingerie gemaakt, een shirt met V-hals, stof geknipt, nog een shirtje maar dan met watervalhals, quiltblokken, en een top. 


Ik was bezig weer een andere ceintuur issue op te lossen van een al gemaakt verslagjurkje Elisa uit de LMV (gemaakt vorig jaar mei) en daarna ging ik verder met mijn doorknoopjurkje, waar ik met name bezig was met het zoombeleg, waar twee punten perfect puntig moeten worden. De zoom loopt niet gewoon recht, maar gegolfd plus twee punten.

Op een gegeven moment bleven we met z'n drietjes over, maar we zijn deze keer netjes op tijd gestopt (rond tien uur), want groentjes verzachten mijn keel wel, maar herstellen die niet, dat doet een grote dut wel, dus ik lag een kwartier later in mijn bed 😂😴

Bedankt dames voor weer een super gezellig avondje en tot volgende week zullen we maar zeggen 🥰.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten