Pagina's

dinsdag 12 mei 2020

Rok Kristy, LMV (La Maison Victor), editie nov./dec. 2015




Wat een kledingkast opruimen al niet te voorschijn tovert... Een rokje, gemaakt in mei 2019!!, wat ik nog nooit gedragen heb, en dus ook nooit laten zien, omdat ik er niets op had... dacht ik... Maar Ik blijk een perfect matching topje te hebben, en een streepjesblouse dat ook als blousejasje kan fungeren. Is het frips, dan past mijn spijkerjasje er ook perfect bij.


Dit rokje is mijn favoriete basispatroon. De tailleband is gewoon van dezelfde stof, en zit geweldig. Dit rokje is de 5cm verlengde rok Kristy uit de LMV (La Maison Victor), editie nov-dec 2015. Een super basic, die ik al heel wat keertjes gemaakt heb en nog héél wat keertjes gemaakt zal worden.

Het rokje heb ik mei 2019 gemaakt. Dit modelletje kan je zowat het éénuursrokje noemen, want eenmaal geknipt ben je dat, inclusief een met de hand gemaakt blinde zoom, qua tijd kwijt.
Patroon: rok Kirsty LMV (La Maison Victor), editie nov-dec 2015
Stof: heel donkere blauwe Punta di Milano van Driessen Stoffen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten