Pagina's

donderdag 7 mei 2020

Sew Online: 7 mei 2020



Ik moest vandaag aan het eind van de dag wel even aanpoten, van alles aan het doen geweest, maar ineens was het opschieten met eten en toren bouwen voor de laptop (zonder mijn oude plofbank) ðŸ˜Š.


Het was weer gezellig tijdens de Sew Online. We waren deze keer met zo'n 10 dames als ik het goed heb. In een handgreep wat er werd gedaan: een boodschappen tas werd er gemaakt, er werd door iemand anders een tas uit elkaar gehaald, want er was een pand verkeerd gegaan, dames waren er bezig met lingerie, een broek werd uitgediept, er werd een blouse met fladdermouwtjes gemaakt, er werd gebreid, gelockt en genaaid. 


Ik was bezig een stiksel van de "nep"-Engelse naad uit te halen, want er zat een stuk dat minder mooi was, dus héél voorzichtig de boel uitgehaald en opnieuw gestikt. Daarna moet alleen de zoom nog, maar dat ga ik eerst eens met een proeflapje uitproberen welke afwerking het mooiste is. Ik ben daarna verder gegaan met mijn gestreepte doorknoopjurkje. Het gaat niet hard, maar ooit is 'ie af!


Op een gegeven moment bleven Henrike, Anouk en ik over en zaten we te kwebbelen en spelden te prikken en naaien ging nog steeds door... Om een uur of riant kwart over elf hebben we er maar een eind aan gebreid, was bedjestijd... 


... en zag ik bij het afsluiten dat we maar liefst 4 uur, 25 minuten en 34 seconden online zijn geweest ðŸ‘€...
Bedankt dames voor weer een super gezellig avondje.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten