Pagina's

maandag 20 april 2009

Burda 9603 en paspel-klepzakken... Pfff


Hier is het jasje weer een stukje verder, en deze keer heb ik de panden op de goede manier gesloten! 

Nu de knoopsgaten nog en de knoopjes! Nu heb ik alleen een nieuwe machine, met een geheel voor mij nieuw onderdeel. Een knoopsgatvoetje met een zwart draadje eraan??? dat aangesloten wordt aan de naaimachine?!?!? Die ga ik eerst maar eens uitproberen, voordat ik dat op mijn jasje loslaat!


Dit is die bewuste paspel-klepzak in standje open... het is een jaar of eh minstens eh 10 jaar is dat ik er eentje gemaakt heb!!!


Dit is de paspel-klepzak dicht! Ik ben er wel blij mee. Nu op naar het rokje, en morgen in het daglicht ga ik dat automatisch knoopsgat-geval eens van dichterbij bekijken! Wel leuk hoor, zo'n nieuwe machine. Ik ontdek gisteren een klepje, waarvan ik niet eens wist dat dat open kon en waarin dit voetje blijkt te liggen..... met een zwart draadje...., nog nooit gezien. Ben heel erg benieuwd!

Als iemand tips heeft, hou ik me aanbevolen, want ik weet van niks, duik het boekje ook maar eens in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten