Pagina's

dinsdag 28 april 2009

Burda 9603, helaas...

M'n oudste dochter is vandaag jarig en ja, dit is de stand van het verjaardagspakje voor haar! Momenteel ben ik druk met van alles en nog wat. Allemaal heel erg leuk en spannend, alleen blijven dit soort dingen dan liggen. En dat is wel jammer als het een verjaardagspakje betreft.

Tot zover heb ik alles kunnen naaien, en zo heel veel werk is het niet meer, maar waar ik momenteel mee bezig ben, of eigenlijk tot gisteravond laat mee bezig was en dat nu klaar is had even voorrang. Ik vertel er later meer over... Met volledige toestemming van haar hoor, die wist dat het niet meer ging lukken en ik had verteld dat we op een andere manier in de nieuwe kleertjes gingen!

Ik ga vandaag met de dame naar de stad naar een winkel waar ze al heel lang naar toe wil. Samen met haar nichtje, die bij ons logeert. We gaan naar de Papegaai. Die heeft namelijk hele stoere meidenkleding en daar gaan we vandaag iets kopen! Ik laat je het shop-resultaat nog wel zien. Maar nu eerst schoenen aan, paraplu mee, het miezert, bah! en in de Tuut stappen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten