Pagina's

vrijdag 24 april 2009

Mijn tafel wordt over een uur geleverd


Dit is mijn nood naai werkplek. De eettafel was deze week bezet dus zit ik aan de salontafel te hannessen! Het is werkelijk een halsbrekende toer om er te gaan zitten, laat staan het opstaan uit zo'n lage bank!. Ik klim over allerlei draden en over pedalen en over mijn naaicase heen, Ook al die snoeren, maar dat wordt verleden tijd.

Over een uur (om 14.45 uur om precies te zijn) komt mijn op maat gemaakte tafel voor aan mijn hobbymuur in mijn slaapkamer! Ik kreeg net een belletje, en ik dacht dat moet ik even erop zetten! Het is een tafel met wielen zodat ik hem van de muur kan halen en er omheen kan lopen.
Ik ga even de televisie die nog op een tafeltje staat weghalen. De televisie moet nog aan de muur worden bevestigd, maar Remco heeft gisteren zo'n hangsysteem gehaald, dus dat wordt dit weekend wel geregeld. De kamer is in grote lijnen wel af, maar er zijn nog 1001 dingetjes die nog gedaan moeten worden. Maar het wordt mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten