Pagina's

woensdag 8 april 2009

Meubeltjes!



Mijn oude nachtkastjes waren na 22 jaar wel eens toe aan vervanging! Ik had ze al eens geverfd en een ander knopje op het laadje gezet. Maar ik wilde wat anders, zie hierboven!



Doordat het slaapkamerhalletje zo donker was heb ik een aantal weken geleden een wandlampje gekocht, die iets groter uitviel dan ik had verwacht. Dat vond ik eigenlijk niet erg. Nu kon ik met reden eens wat veranderen aan het halletje. De elektra moest wel even verlegd worden en daardoor moeten de muren ook gelijk gedaan worden. Ach.... heb ik wat te doen.

Ook moest wat er hing, een oude spiegel, verhuizen naar m'n oudste dochter, zij helemaal blij. En nu kan er een leuk kastje komen te staan, zie hierboven, die ik heb gekocht. En nu kunnen eindelijk de Ikea-stapel-ladenkastjes weg met alle haar rommeltjes van de meiden. Nu kan alles netjes in een la worden opgeborgen! En ziet het er mooi uit.......



En deze heb ik twee maal voor in de slaapkamer. Een kitscherige lamp, maar ik vind hem helemaal leuk! De lamp weegt gigantisch veel, alles is van echt glas en was een hele sjouw naar boven.

Stapje voor stapje wordt het nog wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten