Pagina's

vrijdag 22 mei 2009

Cadeautjes

Ik had anderhalve week geleden verteld dat ik cadeautjes uit Frankrijk had meegenomen voor mijn zus. Nu dit zijn de mooi ingepakte cadeautjes. Er ligt ook een lapje stof om in te knippen. Ik sta niet stil en ben heel druk bezig. Binnenkort vertel ik meer...

Mijn zus is vandaag niet echt jarig, maar mijn zwager Robin wel. Nu is het zo, dat mijn zus pas over twee maanden jarig is, maar dan zit ze in Zuid Frankrijk. Ja, en dan zijn wij in Nederland, helaas. wij gaan later pas op vakantie, naar Italië. Zit dus niet bepaald bij elkaar in de buurt op dat moment. Dus ik had bedacht dat we haar cadeautje tegelijk met die van Robin geven. Ze viert haar verjaardag niet meer "echt" sinds ze 40 is geworden, dus vind ik dat ik het wel even naar voren mag halen, toch?

De cadeautjes samen met.... haar lievelingsdieren, poezen.

En dit zit in het pakje. Ze is dol op felle kleuren, een bakkie leut en poezen!

En dit is het andere exemplaar. In de winkel hadden ze wel tien soorten van die kop en schotels. En allemaal in andere kleuren en afbeeldingen. We hebben zitten ienemienmutten en deze vond ik het leukst omdat er veel roodtinten en turquoise in zit. Haar lievelingskleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten