Pagina's

maandag 11 mei 2009

Poezenklok met een muis in zijn maag!

In Bormes Les Mimosas heb ik deze klok gekocht. Daar is een winkeltje vol met porselein, glas, sieraden, schilderijtjes en schilderijen van 1 x 1 meter. Van kunst tot kitsch. Ik heb voor mijn zus daar hele mooie ........... gekocht. Kan nog even niet melden wat, want ze leest dit ook, maar het is heel erg kleurrijk, net zoals mijn zus, en met een van haar lievelings.......... erop! Hahaha.

De kinders wijzen in deze winkel wel honderd dingen aan, je schrikt je alleen af en toe een hoedje van de prijzen. Een zaakje met een bom aan kleuren en vormen! Ik zag deze klok nadat we de cadeautjes voor mijn zus hadden gekocht, oh ja, en een cadeautje voor een vriendinnetje van Middelste.

Ik vond deze poes zo'n grappige kop hebben dat ik het niet kon laten hem te kopen. Een leuke vrolijke klok, dat als ik aan het naaien ben en ik moet even later de kids ophalen, dan hou ik graag de tijd bij, door op de poes met de muis in d'r maag te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten