Pagina's

zaterdag 23 mei 2009

Ik zie streepjes wiebelen!

Ik was ijverig bezig met het neerleggen van een lapje tricot met een streepje donkerblauw/wit. En ik zit te kijken of het recht ligt, zie ik die streepjes toch raar wiebelen en het voelt heel raar aan mijn ogen. Ik roep naar zoonlief "ik zie streepjes wiebelen, ligt dat nou aan mij of heb jij dat ook!? Hij komt ook even kijken en zegt "ik zie ze ook vliegen, het ligt aan het lapje!" Oké, dat weten we dan ook weer, zo'n fijn streepje zorgt voor wiebelig beeld!

Remco komt even later thuis, hij is samen met dochterlief de stad in geweest, om een DVD/CD speler voor op onze slaapkamer te kopen. Dan heb ik lekker een muziekje tijdens het naaien en als Remco 's avonds weg is kan ik lekker een filmpje kijken! De freule ging een leuk konijnenvoerbakje kopen voor Fluffie. We hebben gisteren een buitenverblijf voor deze dame gekocht met trap! Ik ga straks wel foto's maken van haar "villa" met Fluffie erbij.

Ik had ook nog aan Remco gevraagd of hij wat lintjes mee wilde nemen in twee tinten en verschillende breedtes. Maakte niet uit hoe breed als het per breedte maar minimaal 6 meter was! Nu had hij mij gisteren horen mompelen, dat mijn naalden mijn speldenkussen in verdwenen. Heeft hij dus ook voor een nieuw speldenkussentje gezorgd. Goed, hè!

Links is mijn oude exemplaar, zo op het oog niets mis mee, maar hij is zo veel gebruikt dat de vulling helemaal poederig is geworden. Mijn nieuwe is gelijk nog een maat groter ook! Moet wel kijken of hij in het vakje van mijn naaicase past! Straks effe passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten