Pagina's

vrijdag 15 mei 2009

De dikke en de dunne...

Mijn 1e giga-dikke rol patroonpapier is op! Ik heb dat papier een jaar of 10 geleden gekocht bij mijn naailesjuf Thea. Want ik werd thuis gek van dat gewone papier, omdat ik een hond had die een gave had om er tegenaan of op te gaan liggen. De rol stond namelijk in een hoek, maar Benny ging daar ook altijd bij liggen. Waarom weet ik niet, maar verhuisde ik de rol, verhuisde Benny ook. Het resultaat was altijd een kreukelrol wat niet wilde afwikkelen. Ik mocht gelukkig bij Thea een rol bestellen. Héérlijk! Het werkt super, steekt qua breedte niet uit over de tafel. Het is steviger, perfect! Maar mijn rol is nu een rolletje karton geworden.........

Gelukkig heb ik pas geleden het exemplaar gekregen van mijn zus. Omdat zij niet zoveel naait heb ik hem van haar gekregen, superlief. Zij heeft hem ooit van mij gekregen, ik denk zo'n jaar of 4 geleden, maar hij is niet veel dunner geworden!

Ik ben er superblij mee, want nu kan ik lekker verder met dat superpapier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten