Pagina's

dinsdag 20 april 2010

Mijn nieuwe patroon voor Farbenmix begint met een letter

En ze heet... het begint met een E!

En komt 21 mei a.s. in de verkoop!!

Twee weken eerder kan er natuurlijk op de site van Farbenmix al gekeken worden.




En dit zijn de stofjes die ik heb gebruikt...

Ik ben héél nieuwsgierig hoe jullie hem vinden!! Ik denk wel héél leuk.... Bridget is er in ieder geval dol op. En mijn nichtje is er ook helemaal wèg van!

En verder mág ik hélemaal niks zeggen... lastig, hoor!

Er moet nog één mailtje naar Farbenmix met de laatste foto's... en dan is dit project helemaal af!



JIPPIE!

Vorig jaar maart wilde Farbenmix dit patroon hebben, maar voor de zomer-uitgave was het te kort dag! 

Dus het was wachten op de volgende zomer, en wat duurde het dit jaar lang eer al die sneeuw eens verdween!!!

En nu is het bijna zover, een jaar later... en da's lang wachten, hoor!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten